Operatii de nichelare si cromare

Produse /

Executam operatii de nichelare si de cromare dura cum ar fi:

  • Barele si tevile noastre nichelate si cromate NIMAX NiCro si NIMAX NiCro-T pentru tije piston, care corespund si chiar sunt deasupra nivelului de performanta cerut de o larga gama de aplicatii.
  • Cromarea interioara a tevilor utilizate la fabricarea pompelor pentru beton si a pompelor de extractie.
  • Reconditionare tijelor piston, a coloanelor de ghidare prin acoperirea cu strat de crom intre 25 si 200 microni.
  • Nichelare-cromare pentru piese avand urmatoarele dimensiuni: diametrul maxim 300 mm, lungimea maxima 6000 mm si greutatea maxima /piesa 3000 kg. Va recomandam acest tip de acoperire cu nichel si crom pentru aplicatiile marine (Ex: tije piston pentru cilindri hidraulici, cu rezistenta mare la coroziune).
  • Tijele piston nichelate si cromate fabricate de noi pot fi utilizate intr-o gama larga de aplicatii care necesita o rezistenta extrema la coroziune, de exemplu: in mine, la macaralele navale, la motostivuitoare care lucreaza pe nave. Avantajele otelurilor nichelate si cromate.
  • Cromarea dura a pieselor de gabarit mare cu dimensiunile maxime dupa cum urmeaza: diametru maxim 400 mm, lungime maxima 14 m si greutate maxima/piesa 10000 kg.
  • Cromarea dura a pieselor cu configuratii complexe (matrite, capete de extruziune, parghii, bolturi de strangere, role, etc.)
  • Cromare interioara pentru piese cu diametrul interior minim 30 mm, maximum 400 mm, lungime maxima a piesei 4500 mm, greutatea maxima 3000 kg.
    • La cromarea interioara raportul lungime/diametru nu trebuie sa depaseasca: 30
    • Grosimea maxima a stratului de crom la cromarea interioara: 25-100 microni
  • Calitatea procesului nostru de cromare rezulta din combinarea a doua solutii care ofera rezistenta crescuta la coroziune otelurilor noastre cromate: densitatea mare a micro-fisurilor stratului de crom si procesul de cromare multistrat.

Nota: Nota: Pentru toate aceste prestatii de cromare (piese cu configuratii complexe si piese de gabarit mare) noi nu realizam operatia de pregatire suprafetelor inainte de cromare si nici lustruirea dupa operatia de cromare.

De asemenea nu cromam piese care prezinta defecte ale suprafetei (puncte de coroziune, fisuri ...). Piesele trebuie sa fie din otel,sa aiba suprafata curata si o rugozitate maxima a suprafetei ce urmeaza a fi acoperita de Ra = 0.4 microni.